ッ✘دختر خیـــــآل پردآزッ✘
کریسمس مبارک

Cute Christmas Cookies Tumblr (13)Cute Christmas Cookies Tumblr (02)


نظرات شما عزیزان:

-
ساعت18:33---29 دی 1394
زن ها را باید اهسته در اغوش کشید
انها در زندگی
انقدر برای رسیدن به عشق
انتظار کشیده اند
که تمام تنهایی تن شان
ترک برداشته است

علیرضا اسفندیاری


miss.x
ساعت18:19---28 دی 1394
سیلام بهارجونی
ادرس وبمو عوض کردم
در ضمن آپـــم


-
ساعت17:57---28 دی 1394

خیلی ها فکر می کنند سلامتی بزرگترین نعمت است، ولی سخت در اشتباهند. وقتی سالم باشی و در تنهایی پرپر بزنی، آنی مرض می گیری، بدترین نحوست ها می آید سراغت، غم از در و دیوارت می بارد، کپک می زنی. کاش مریض باشی ولی تنها نباشی.



-
ساعت20:10---26 دی 1394
زمانه دوخت لبم را به ریسمان سکوت

که عهد، عهد غم است و زمان، زمان سكوت

#شهریار


miss.s
ساعت10:32---25 دی 1394
خیلی وبت قشنگه

Sara
ساعت13:25---24 دی 1394
عکس کریسمس گبارکو عوض کردی
پاسخ:اره!


-
ساعت17:06---23 دی 1394

شبی غمگین شبی بارانی و سرد

مرا در غربت فردا رها کرد

دلم در حسرت دیدار او ماند

مرا چشم انتظار کوچه ها کرد

به من می گفت تنهایی غریب است

ببین با غربتش با من چه ها کرد

تمام هستی ام بود و ندانست

که در قلبم چه آشوبی به پا کرد

و او هرگز شکستم را نفهمید

اگر چه تا ته دنیا صدا کرد ..


-
ساعت17:04---23 دی 1394

نه!

هرگز شب را باور نکردم

چرا که در فراسوهای دهلیزش

به امید دریچه ای

دل بسته بودم.

احمد شاملو


-
ساعت17:00---23 دی 1394
ﺯﻳﺎﺩ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻥ ؛
ﺯﻳﺎﺩ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺁﻣﺪ ﻛﻦ !...
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺖ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﻛﺲ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺑﺸﻜﻨﺪ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮﻛﻠﺖ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺑﯽ ﺍﻧﺼﺎﻓﯽ ﻛﻨﻨﺪ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﻣﻴﺪﺕ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ
ﻧﺎ ﺍﻣﻴﺪﺕ ﻛﻨﻨﺪ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﻳﺎﺭﺕ ﺧﺪﺍﺳﺖ،
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻨﺪ
ﻧﺎﺭﻓﻴﻖ ﺷﻮﻧﺪ ...
ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﻤﺎﻥ .
ﭼﺘﺮِ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ، ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﭼﺘﺮِ ﺩﻧﻴﺎﺳﺖ .


تــــنهـــا
ساعت16:01---23 دی 1394
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری

به منم سر بزن


-
ساعت15:41---23 دی 1394

✓✓ دوتاییم ولے یه دونه ایم
شیڪ و خاص ✌✌
⚤❤ بامزه عیـטּ چیس ماست


*-*
ساعت15:35---23 دی 1394
چه برنامه خوبی
پاسخ:خخخخ


زهرا
ساعت12:32---22 دی 1394
چرا اسم منو تو لینکات عوض نکردی؟؟؟
دخترونه های من بکن معلم دوست داشتنی من لطفا
پاسخ:اسمت تو لینکام هست دقت کن


زهرا
ساعت12:30---22 دی 1394
آپــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــمــــــــــــــــــــــ

golchin
ساعت14:47---21 دی 1394
وب قشنگی داری بهم سر بزن

نرگس
ساعت12:23---21 دی 1394
خدای عزیز دختر خوبی كه داره اینو میخونه مهربونه و من بهش افتخار میكنم لطفا بذار به بهترین نحو زندگی كنه و بیامرزش؛لطفا اینو به ١٥ دختری كه دوسش داری بفرست.و یادتون باشه فقط برای دخترها.
این یك بازیه كه از سال ١٩٧٧ بازی میشده
وقتی شما اینو خوندین باید به ١٥ نفر ارسالش كنین ٥ روز ایندتون اینطوری خواهد بود:
روز اول:شما به روی بزرگترین شوك زندگیتون بیدار میشید
روز دوم:شما یه دوست قدیمی رو كه دلتون براشون تنگ شده می بینید
روز سوم:كلی پول بدست میارید
روز چهارم:روزتون عالی خواهد بود
روز پنجم:عشق زندگیتون شما رو میبوسه
اینو نشكنید .تو ١٠ دقیقه به ١٤ دوست ارسالش كنید
اونقد سخت نیست
هركسی كه اینو براتون فرستاده بهتون اهمیت میده


a girl
ساعت15:29---20 دی 1394
سلاممممممممممم
آپم. منتظرم بیای و خاطره جدیدمو بخونی!
منتظرم گلم
پاسخ:اومدمممم


بهارنارنج
ساعت1:10---19 دی 1394


مریم
ساعت19:26---18 دی 1394
happy holiday
پاسخ:مرسی


ᕼIᒪᗩ
ساعت22:08---17 دی 1394
مـــــــَن دَرْس گـــــِــرفٰــــْتـَمـ،اَزْ ٰ ٖ هَـــــرٓچـــی اومَـــــد بِٰه سَــــرَمـ
دیـــْگـهٖ ٰ ٰوایــــنِمیـسـتَـــــمْ بــــمْ ضَــــــربِه بـزَنـــَن


ᕼIᒪᗩ
ساعت22:07---17 دی 1394
دِلَم مٌیّخواْد بِرَمْ یْه جْایهّ بْا کِلـــّـــّــاْسٌ مَثَلاً پیشْه خُـداٰ کِه اوْن بْالــّــــٰــــاسْ...!!!

ᕼIᒪᗩ
ساعت22:07---17 دی 1394
ضَرْبِهــ هایْیـــ کهــ باعِــتِ مَرگـــ

نَشَنـــــ‌فَقَطــــ آدَمُـــ قَویـــ تَـر مْیکُنَنْــــ


ᕼIᒪᗩ
ساعت22:06---17 دی 1394
ﻧَﺘَﺮﺱْ،،، ﺑِـــــﺰَﻥْ
ﺑِـــﺰَﻥْ
ﺳَﻼﻣَﺘﯿِﻪ ﺯَﻧـــــﮯ ﮐِﻪ ﭼِﺸْﻢْ ﺑِﻪ ﺩَﺭْ ﻣﯿﺪﻭﺯِﻩ
ﺳَﻼﻣَﺘــــــﮯ ﺳﯿﮕﺎﺭﯾــــــﮯ ﮐِﻪ ﺭﻭﻟَﺒِﺖْ ﻣﯿﺴﻮﺯِﻩ


ᕼIᒪᗩ
ساعت22:06---17 دی 1394
بـّيـٓا بـٓاهـَمْ دّوسْـتّ بِـمونّيـْمْ...
+ چـِّرآ آخـِه‍ ):؟
- عِـشّقْ هَـمِه‍ّ چيّـزُو خَـرٓابْــ مّيـكُـنِـه‍..


لیلی
ساعت21:53---17 دی 1394
دود میخیزد ز خلوتگه من.

کس خبر کی یابد از ویرانه ام ؟

با درون سوخته دارم سخن.

کی به پایان میرسد افسانه ام ؟

دست از دامان شب برداشتم

تا بیاویزم به گیسوی سحر.

خویش را از ساحل افکندم به اب لیک ار ژرفای دریا بی خبرم

بر تن دیوارها طرح شکست

کس دگر رنگی در این سامان ندید .

چشم میدوزد خیال روز وشب

از درون دل به تصویر امید .

تا بدین منزل نهادم پای را از درای کاروان بگسسته ام

گرچه میسوزم از این اتش به جان لیک براین سوختن دل بسته ام.


سلام ... آپم بزرگوار و مشتاق نگاه سبزتان[گل]
پاسخ:مرسی براچی وبت باز نمیشه؟؟؟!!!


بهار
ساعت10:17---16 دی 1394
سلام عزیزم
ببخش من دیر سر میزنم
خیلی سرم شلوغه
از بهمن ماه جبران میکنم


لیلی
ساعت22:55---15 دی 1394
دیگــر بهار هم ســر حالم نمی كند

چیزی شبـیــه گریه زلالــم نمی كند

پاییز زرد هم كه خجــالت نمی‎كشد

رحمی به باغ رو به زوالــم نمی كند

آه ای خدا مرا به كبوتر شدن چه كار؟!

وقتی كه سنگ،رحم به بالم نمی كند

مبهوت مانده ام كه چرا چشمهای شب

دیگر اسـیر خواب و خیالـــم نمـی كند...

این اولین شب است كه بوی خیال تو

درگــــیر ِ فكـرهای ِ محـالم نمی كند .

حالا كـه روزگار قشنــــگ و مدرنتـان

جز انفـعـال شـامل حالــم نمی كند،

باید به دستـهای مسلّح نشان دهم

حتـــی سكـوت آیـنـه لالـم نمی كند


لیلی
ساعت21:33---15 دی 1394
دلتنگی مضاعف ...

یعنی ...

غروب باشد و ...

دلتنگی باشد و ...

او نباشد و ...

تو ...

جای او هم ...

به تماشای غروب نشسته باشی ...





لیلی
ساعت21:32---15 دی 1394
هوای خونه دلگیره خدایی

بیرون بارون میاد پس تو کجایی؟

کنار کوچه امشب گریه کردیم

من و دلتنگی و بارون، سه تایی ...



*-*
ساعت15:01---15 دی 1394
من حلال نمیکنم

miss hilda
ساعت15:00---15 دی 1394
وقتی کوچکی دستانی هستند که اشکهایت

را پاک کنند وقتی بزرگ می شوی

باید دستی باشی که اشکی را پاک کنی


و خنده ای بر لبی بنشانی ...


و این چه زیباست ...


شاید به قیمت گریستن خودت .


-
ساعت14:55---15 دی 1394
شب را دوست دارم...
چرا که در تاریکی چهره ها مشخص نیست...
و هرلحظه این امید در درونم ریشه میزند که آمده ای!
ولی من ندیدمت...


-
ساعت14:52---15 دی 1394
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_


خنده بازار
ساعت14:49---15 دی 1394
دیشب یه اس ام اس اشتباهی واسم اومده که:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

رسیدی پاریس خبر بده
نشست هیئت مدیره هم فرداست
برای هماهنگی بارنامه اون 10 تا مازراتی هم با نمایندگی دبی تماس بگیر
حالا من پفک حلقه ای کرده بودم تو انگشتم داشتم باب اسفنجی میدیدم



ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:58---14 دی 1394
خخخخخ
ما که بدی ندیدیم.
همین جوری بری بهتره
پاسخ:خخخخخ


Sara
ساعت21:05---11 دی 1394
اپم بدو بیااااا

Sara
ساعت21:00---11 دی 1394
ای بلا عجبا پس ازین به بعد دو برابر قبلا توی وبم نظر بده

miss.x
ساعت13:55---11 دی 1394

آورین همینجوری پیش بروووو


-
ساعت13:52---11 دی 1394

نمي توانيد نحوه ي رفتار ديگران نسبت به خود
وآنچه که درباره ي شما ميگويند را عوض کنيد ،
اما مي توانيد نحوه ي واکنشتان را به آن تغيير دهيد
اگر من بالاجبار بايد زندگي کنم ،
بهتر است که به "بهترين" شکل زندگي کنم


-
ساعت13:52---11 دی 1394

درد من حصار برکه نيست
درد ماهيانيست که فکر دريا به ذهنشان خطور نکرده!
داستايوفسکي


ᕼIᒪᗩ
ساعت12:40---11 دی 1394
سلام عزیزم ممنون که سرزدی بازم بیا موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 11 دی 1394برچسب:, | 11:53 | دختر خیال پرداز
✿ Friends ✿
پارت تولز
دنیای قالب
دنیای آیکون
בو تا בوست مهربوטּ
عــــــاشــــقانــــهــــ
قاطی پاتی
۰•●اشعار شاعران●•۰
دخی بی اعصاب
✘دنیای ما خل و چلا✘
DastaneMan
سردسته شیطونا
کفشهای کال
♥♡♥کافه دخترونه♥♡♥
دل سوخته (مثل ماه)
خفاش شب
زرد
چبرتک
غم خاص
ị ز̲̲̅̅ن̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ב̲̲̅̅گ̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ا̲̲̅̅ی̲̲̅̅ن̲̲̅̅ج̲̲̅̅و̲̲̅̅ر̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̅س ị
❤درســا جووون❤
شعر نو
اسیـــر عشـ❤ــــق
❤حســــــرت و تنــــــــهایی❤
دخمــل شیطون بــلآ
merry girl
عشقولیااااا
bahar
وب سایت رسمی عرفان نظر اهاری
--
حوض نقاشی
کتاب افق
یه عاشق بلا
کتاب خونه دخملونه
miss.x
(ϐεsτ ғϑгιεπd zαняα( miss.x
❤دختران گوگولی❤
maloosak

✷ ❤cartoone and dokhtaroneh❤❁
ʍąղҽ ժìѵօօղҽ..
zikzin
من و زندگی
مــــــــــــــــــن یه‍ دخی لـــــــــــ✖✖ــــــــــــاتــــــــــــ♥ــــــــــــــم
پاییز غم
♥معلم دوست داشتنی من♥
بخند
دخترانی بر خلاف جاذبه زمین
♥فسقلي هاي عاشق♥
:(: I feeł šø gøøđ
★♡♡دنیای دخترونه ما♡♡★
کلک خیال انگیز
دخترونه هـــای مـــن
من و تنهایی
آرزوهای بــربـادرفتـــــــه
عشق بارانیــ من و تو
زندگی
بهار نارنج
ماجــَــراهای مَــنو زِنـــــlifeــــدگی
خط خطی های دلم
sad girl
✘ ッ تــــــــــــــرمه ッ✘
جعبه شادی
کابوس تلخ
دنیای یه دختر باحال
طنز کده
حرفهای دل
یه خآطرع از فــــــــــــردا
دنیای قالب
اریو برزن
*سرزمین خیال های زیبا*
کتابخانه شکلاتی
عشقولیاااا
بیخیال
♥خلوت تنهایی♥
سایت تفریحی خنده بازار
دهکده والیبال
دنیای زیست و زمین
✿عروسکی✿
سرزمین من
My Note
کلبه ی دخترانه ی من
͜͡یِِ͜͜͜͜͜͜͡͡͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡בُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ے͜͜͡͡ ͜͜͡͡تُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡س͜͜͡͡♕͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡آ͜͜͡͡ ͜͜͡͡یِ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ع͜͜͡͡آ͜͜͡͡ل͜͜͡͡م͜͜͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡غُ͜͜͜͡͡͡ض
♥♫☺♪♪دختروونه ♪♪☺♫♥
پاپتی
: - )
ܓ✿ قط♥ـره قط♥ـره زندگی ܓ✿
❁ qαℓвємα ❁
2nim , تصاویر , شباهت ها, عکس, فوتو
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دخترانه
معجزه قلم
♔ب مثل بیتا♔
می خواهم خوب می شم
♥ورق پاره کاهی♥
حرف های دل تنها
BOOK OF LOVE
دخترونه های نفس
کلبه دلتنگی
❤ღ❤ღ پـــــارادایـ ــ ــ ــس لاو ღ❤ღ❤
مرده نامه
زنــــــدگــــــی به سبکـــ دخترونـــه
کتابدوست
قصر اشفته
آبي ترين خيال
سرزمین خیال
کتاب خانه
جادوی بسکتبال
دنیای رمان
شکلک
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

 





✿ Other ✿

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 241
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 519
بازدید کل : 1706
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 1207
تعداد آنلاین : 1

کد چرخش عکس

کد کج شدن گوشه تصویر

>";

Small Pink Outline Pointer